Afspraak maken?

Voor het maken of afzeggen van een afspraak zijn wij elke werkdag telefonisch bereikbaar op nummer 033-7370368 op deze tijden:

Maandagvan 08:00tot 14:00
Dinsdagvan 08:00tot 14:00
Woensdagvan 08:00tot 14:00
Donderdagvan 08:00tot 14:00
Vrijdagvan 08:00tot 14:00

Afzeggen?

Als je een afspraak wilt annuleren, dan horen wij dat graag zo snel mogelijk. Doe dit minimaal 48 uur van te voren telefonisch of in de praktijk zelf. Let op: afzeggen per e-mail is helaas niet mogelijk.

Bij geen of een te late afzegging kunnen wij, conform de betalingsvoorwaarden van de KNMT, de gereserveerde tijd bij jou in rekening te brengen. Dat is u een bedrag van €15 per 10 minuten gereserveerde behandeltijd (welke niet te declareren zijn bij de verzekeraar).

Blijf op de hoogte via e-mail

Is het weer tijd voor de controle? Wij sturen je graag een herinnering per mail. Natuurlijk kan dit alleen als we een mailadres hebben. Je ontvangt direct een uitnodiging om zelf via de webagenda een afspraak in te plannen. Wil je een afspraak maken voor een gebitsreiniging of een afspraak bij de mondhygiënist combineren met een controle maak dan telefonisch een afspraak.

Gegevens wijzigen

Is je adres, telefoonnummer, mailadres of verzekering gewijzigd? Laat het ons dan weten door te bellen, mailen of geef het door bij je eerstvolgende afspraak.

Adres

Parelhoenstraat 28
3815 AG Amersfoort

Parkeren

Parkeren kan meestal direct voor de deur op de parkeerplaats.

Openbaar vervoer

  • 5 minuten lopen vanaf bushalte Rietzangerstraat (lijn 6 en N17).
  • 15 minuten lopen vanaf NS station Schothorst.

Tarieven

Benieuwd naar onze tarieven voor de behandelingen? Wij gebruiken hiervoor standaard richtlijnen die te vinden zijn op: allesoverhetgebit.nl. De prijzen rondom tandtechniek zijn terug te vinden via goedegebuure.nl.

Complimenten, suggesties, klachten

Wij zijn altijd benieuwd hoe je een bezoek aan onze praktijk hebt ervaring. Met jouw mening kunnen wij onze service en zorg verbeteren. Daarom zijn wij blij met ieder ieder compliment en alle suggesties voor verbetering: info@tandartspraktijkovidius.nl.

Meer informatie over klachten

Ons doel is dat iedereen met een fijn gevoel naar huis gaat. Ben je toch ontevreden zijn over een behandeling in onze praktijk? Vraag dan een persoonlijk gesprek aan. Graag zoeken we samen naar een goede oplossing. Mogelijk kunnen wij opheldering geven over onduidelijkheden of meningsverschillen over en weer. Komen we er samen niet uit, dan kun je eventueel een klacht indienen bij het KNMT. Via hun website vind je meer informatie over hoe je dat doet en de verdere gang van zaken.

Scroll naar boven